Πληροφορίες μαθήματος
Το μάθημα εισάγει τους σπουδαστές στις βασικές αρχές και τεχνικές παροχής επαγγελματικής και ποιοτικής εξυπηρέτησης και φροντίδας πελατών. Οι σπουδαστές θα μελετήσουν τα χαρακτηριστικά των επιχειρήσεων αρτοποιείων ή ζαχαροπλαστείων που έχουν ένα καθαρό προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση των πελατών και ταυτόχρονα επιδιώκουν την σωστή ανάπτυξη κουλτούρας εξυπηρέτησης πελατών. Το μάθημα εστιάζει στην ακολουθία των υπηρεσιών, με απώτερο στόχο τη
δημιουργία εντύπωσης και θετικής εικόνας για την επιχείρηση.
- Διδάσκων: Μαρίνα Βασιλείου
- Διδάσκων: Γιώργος Γεωργίου
- Διδάσκων: Μαρίνα Γεωργίου
- Διδάσκων: Μιχάλης Διόλας
- Διδάσκων: Λεωνίδας Ιωάννου
- Διδάσκων: Γιάννης Κουής
- Διδάσκων: Δημήτρης Κούκλος
- Διδάσκων: ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ
- Διδάσκων: Γιώργος Μαρκάτος
- Διδάσκων: Παναγιώτης Μαυρογένης
- Διδάσκων: Μικαέλλα Πιτσιλλίδου
- Διδάσκων: Αντρέας Σάββα
- Διδάσκων: Χριστίνα Σαββίδου
- Διδάσκων: Μάριος Σταυράκης
- Διδάσκων: BAKER Ακαδημαϊκός Συντονιστής
- Διδάσκων: ΤΕΤΕ Συντονιστής
- Διδάσκων: Μιχάλης Ταλιαδώρος
- Διδάσκων: Χριστάκης Χρίστου