Tο μάθημα εκπαιδεύει τους σπουδαστές στα βασικά εποπτικά καθήκοντα και τις λειτουργίες ενός εστιατορίου μέσα από μια συστημική προσέγγιση. Οι σπουδαστές θα καταρτιστούν στα βασικά επιχειρησιακά ζητήματα και θέματα που άπτονται της ικανοποίησης των πελατών, τις τάσεις των εστιατορίων και τις προκλήσεις και την οικονομική ευθύνη. Οι σπουδαστές θα αναλύσουν ζητήματα υπηρεσιών και τη διασφάλιση των ποιοτικών κριτηρίων, όπως επίσης και τις διάφορες μεθόδους για μια επιτυχημένη σχέση με τον πελάτη. Ως εκ τούτου, αναλύονται διάφορες πτυχές της παραγωγής και των υπηρεσιών.